Міський Омнібус

«Міський Омнібус» — можливість провести професійне соціологічне дослідження у Вашому місті за прийнятну ціну.

Омнібус — це різновид кількісного дослідження, яке робиться на постійній основі на замовлення одночасно декількох клієнтів з різними завданнями, які спільно його фінансують. Крім того, в анкеті присутні питання, які на нашу думку є значущими, і їх результати ми публікуємо у відкритому доступі.

↓ Замовити Омнібус ↓ 

Як це працює. Один раз на місяць, в заздалегідь встановлену дату в містах відбувається опитування за стандартною репрезентативною вибіркою, де в одну анкету збираються питання від багатьох замовників. Таким чином, збираючи відносно невеликі суми з кожного Замовника за кожне питання, ми збираємо достатньо коштів для проведення повноцінного соціологічного дослідження з дотриманням професійних стандартів.

Коли потрібен: Омнібус необхідний в разі, коли Замовнику потрібно уточнити декілька питань по стандартній міській вибірці. У цьому випадку він замість того, щоб замовляти повноцінне дослідження, яке зазвичай коштує тисячі доларів (в залежності від конкретного завдання), можна замовити кілька питань, отримавши результат професійного дослідження АЛЕ тільки з цих питань.

↓ Замовити Омнібус ↓ 

Географія: місто Київ, Львів, Харків, Дніпропетровськ та Одеса.

Обсяг вибірки (кількість опитаних): від 1500 до 2000 в кожному місті (зазвичай 1800).

Тип вибірки: двоступенева, репрезентативна по районам міста, статтю і віком.

Частота: один раз на місяць.

Метод збору первинної інформації: особисте інтерв’ю, яке відбувається у вихідні дні (щоб охопити працюючу частину населення).

Маршрути: Як початкові точки маршрутів для опитування служать адреси виборчих дільниць, які вибираються з таким кроком, щоб домогтися максимально рівномірного розподілу, причому перша дільниця вибирається випадковим чином (наприклад якщо в місті 300 дільниць за вирахуванням закритих, і потрібно опитати 30 територій, то вибирається кожна десята, починаючи з випадково обраної першої). Таким чином досягається репрезентативність по території проживання. Репрезентативність за статтю та віком досягається шляхом введення квот відповідно до значень органів статистики). При необхідності використовується математична процедура зважування.

Теоретична похибка (для міста з населенням 2 млн і мінімальною кількістю опитаних) не перевищує 2,5% (для показника відповідей, близького до 50% похибка становить 2,53%, для показника відповідей, близького до 25% і 75% похибка становить 2,2%, показника відповідей, близького до 10% і 90% похибка становить 1,5%).

Замовити Омнібус

Омнібус дозволить заощадити бюджет міського соціологічного опитування

Ваше ім'я (обов'язково)

Міста, в яких необхідно провести опитування (обов'язково)
 Київ Харків Львів Одеса Дніпро

Орієнтовні питання

Додаткова інформація

Ваш телефон (обов'язково)

Електронна пошта (не обов'язково)


Телефон: (044) 332 30 01

Комментарии закрыты.