Березень приніс «потепління» у стосунках львів’ян із адміністрацією міста

У березні середня оцінка за роботу міського голови Львова Андрія Садового зросла відразу на 0,2 пункти, депутатів Львівради – на 0,1 у порівнянні із лютим, і тепер становлять 3,4 та 2,4 бали відповідно. А от комунальні служби Львова продовжують втрачати свою середню оцінку ще починаючи із січня і у зараз мають 2,6 балів за свою роботу, — результати щомісячного соціологічного дослідження «Львівський омнібус», яке проводить Центр досліджень та комунікацій «Active Group».

город1У березні «Львівський омнібус» зафіксував рекордну кількість респондентів, які оцінили роботу пана Садового у 5 балів. Так, у цьому місяці 19% львів’ян поставили «відмінно» своєму міському голові. Майже та сама кількість респондентів, що і у минулого місяця, вважають, що міський очільник Львова справляється із своїми обов’язками на 4 бали. А от частка тих, хто оцінює результати роботи Садового на 3 бали, падає ще із січня, і у березні становить 31,4%. Менше стало і тих, хто поставив чинному міському голові міста Лева «негативні» оцінки 1 та 2 бали. Так, «двійку» львівський мер отримав від 11,6% респондентів та «одиницю» від 9,1%. Тож, рекордна кількість «п’ятірок» та зменшення кількості негативних оцінок стали причиною зростанню середньої оцінки львівського міського голови на до 3,4 балів, що на 0,2 більше, ніж минулого місяця.

Депутати Львівської міської ради у березні отримали 2,5% «п’ятірок» від респондентів «Львівськогогород3 омнібусу». Дещо збільшилася частка «четвірок» у «щоденнику» народних обранців Львова – у березні — 10,7%, у лютому — 9,2%. Кількість опитаних львів’ян, що поставили 3 бали за роботу депутатам міськради, у березні становила 34,4%, що на 3,8% більше, ніж минулого місяця. Систематично, що і невеликими темпами, збільшується частка тих, хто вважає, що депутати Львівради гідні «двійки». Так, у грудні 22,8% респондентів притримувалися такої думки, то у березні таких було вже 26,4%. У свою чергу, чверть (26,4%) опитаних поставили слугам народу найнижчий бал. Середня оцінка за роботу депутатів Львівської міської ради у березні становить 2,4 бали, що на 0,1 більше, ніж у лютому.

Починаючи із січня комунальні служби Львова втрачають свою середню оцінку. Як завжди, небагато тих, хто оцінив роботу львівських комунальників на «відмінно». Так, лише 2,9% респондентів поставили 5 балів комунальникам. 22,4% респондентів впевнені, що комунальні служби міста Лева у березні справлялися на 4 бали, ще 32,3% львів’ян переконані, що комунальники працюють на 3 бали. В свою чергу, 20,7% респондентів поставили 2 бали львівським комунальникам у березні.  Із січня кількість львів’ян, які оцінюють роботу комунальників на 1 бал, стрімко зростає. Так, у січні таких було 13,8%, у лютому – 17%, а вже у березні – 21,8%. Тож, середня оцінка за роботу комунальних служб Львова падає ще із січня і у березні становить 2,6 бали.

Не зважаючи на нові оцінки адміністрації міста, підтримка львів’ян розвитку свого міста майже не змінилася. Так, 36% респондентів повністю підтримують вектор розвитку Львова, 38,2% — «швидше підтримують». Натомість 13,5% респондентів запевняють, що «швидше не підтримують» напрямок розвитку власного міста. Тих, хто категорично не згоден із ним, у березні було 5,5% опитаних.

12 та 13 березня 15279 респондентів мали змогу відповісти на наші запитання та, тим самим, сформулювати своє ставлення до керівництва міста, оцінивши їх роботу за п’ятибальною системою. Польова фаза дослідження проводилась у Львові компанією «Active Group» останні вихідні кожного місяця в рамках проекту «Львівський омнібус». Похибка не перевищує 2,5%. З публічним звітом дослідження можна ознайомитись за посиланням.

Довідка:

Проект міських омнібусів компанії «Active Group» розпочався у червні 2015 року. В рамках проекту проводяться регулярні (щомісячні) опитування на замовлення декількох замовників із різними завданнями, які спільно його фінансують. В кожному опитуванні є запитання, ініційовані компанією «Active Group» з метою їх подальшої публікації для широкого загалу.

Комментарии закрыты.