У лютому львів’яни знизили середню оцінку за роботу адміністрації міста

У лютому середня оцінка за роботу чинного міського голови знизилася на 0,2 пункти і тепер становить 3,2 бала; депутатів міської ради – на 0,3 пункти (2,3 середній бал), комунальних служб – 0,1 пункт (2,8 середній бал), – результати щомісячного соціологічного дослідження «Львівський омнібус», яке проводить Центр досліджень та комунікацій «Active Group».

львов1Чинний міський голова Львова Андрій Садовий у лютому за результатами соціологічного дослідження отримав 11,8% «п’ятірок» у якості оцінки за свою роботу, як і в минулому місяці. Кількість львів’ян, які вважають 4 бали достатньою оцінкою для свого мера, цього місяця становила 28,8%, що є найменшим показником за час проведення «Львівського омнібусу». Третина (33,9%) респондентів переконані, що Андрій Садовий у лютому на «три» впорався із своїми обов’язками. Збільшилася кількість тих, хто обрав для міського голови Львова мінімальні оцінки 2 та 1 бали. Так, у цьому місяці таких було 15,4% та 10% респондентів відповідно. Нагадаємо, що ще у січні частка «двійок» біла на рівні 8,6%, а «одиниць» — 4,9%. Такий результат став причиною зменшення середньої оцінки за роботу чинного міського голови Львова на 0,2 пункти і тепер становить 3,2 бали.

Слід за міським головою, втрачають свої позиції і депутати міської ради Львова. Як завжди, не багато тих, хто оцінює працю народних обранців у найвищий бал, у лютому таких було лише 2,9%. Трохи більше тих, хто поставив 4 бали за роботу депутатів міськради. Загалом у лютому таких було 9,2% респондентів. На 16% зменшилася часта респондентів, які оцінюють роботу депутатів Львівради у 3 бали, 46,4% — у січні, 30,6% — у лютому. На рівні чверті (25,7%) залишилася кількість респондентів, які поставили народним обранцям 2 бали. А от кількість мінімальних оцінок у лютому досягла рекордної позначки у 31,6%. Нагадуємо, найбільший показник «одиниць» до цього був зафіксований у листопаді у тоді становив 27,3% від усіх опитаних. З огляду на суттєве збільшення одиниць, середня оцінка депутатів Львівради у лютому складає 2,6 балів, що на 0,3 пункти менше, ніж минулого місяця.

Найменшого падіння оцінки у лютому зазнали комунальні служби Львова. Кількість «п’ятірок» цього місяцяльвов2 становила 4%, що на 0,5% більше, ніж минулого місяця. Дещо збільшився показник оцінки «добре» і майже досяг чверті (24,4%) від кількості учасників «Львівського омнібусу». 35,9% респондентів обрали 3 бали за оцінку місцевих комунальних служб, хоча ще у січні їх кількість була на рівні 44,5%. В останній зимовий місяць 18,8% опитаних львів’ян оцінили роботу комунальників у 2 бали, а 17% і того менше – 1 бал. Так, середня оцінка комунальних служб Львова зменшилася лише на 0,1 пункт порівняно із минулим місяцем і у  лютому становить 2,8 бали.

Зменшення середніх оцінок керівництва міста Лева практично не відзначилося на тому, як львів’яни оцінюють правильність розвитку рідного міста. Так, 35% впевнені, що Львів розвивається у правильному напрямку, а ще 38,3% вважаються, що «швидше у правильному». Не погоджуються із такою позицією 15,3% респондентів, що обради для себе варіант відповіді «швидше НЕ в правильному». І лише 5,3% опитаних львів’ян переконані, що їх місто розвивається у категорично неправильному векторі.

13 та 14 лютого 1634 респонденти мали змогу відповісти на наші запитання та, тим самим, сформулювати своє ставлення до керівництва міста, оцінивши їх роботу за п’ятибальною системою. Польова фаза дослідження проводилась у Львові компанією «Active Group» останні вихідні кожного місяця в рамках проекту «Львівський омнібус». Похибка не перевищує 2,5%. З публічним звітом дослідження можна ознайомитись за посиланням.

Довідка:

Проект міських омнібусів компанії «Active Group» розпочався у червні 2015 року. В рамках проекту проводяться регулярні (щомісячні) опитування на замовлення декількох замовників із різними завданнями, які спільно його фінансують. В кожному опитуванні є запитання, ініційовані компанією «Active Group» з метою їх подальшої публікації для широкого загалу.

Комментарии закрыты.