У січні довіра киян до ЗМІ зросла

У січні кількість киян, які повністю довіряють ЗМІ, зросла до 15,5%, частка тих, хто категорично не довіє інформаційникам – зменшилася до 17,8%, – результати соціологічного дослідження «Київський омнібус», яке щомісяця проводиться Центром досліджень і комунікацій «Active Group».

сми1У перший місяць нового року соціологічне дослідження «Київський омнібус» зафіксувало зростання довіри до ЗМІ. Так, повністю довіряють ЗМІ 15,5% респондентів, порівняно із 3,7% у минулому місяці. Нагадаємо, що максимальний показник у цій сфері був зафіксований у жовтні минулого місяця і складав 20,6%.

Більш ніж на десять відсотків збільшилася частка тих, хто «швидше довіряє» ЗМІ. У грудні таких людей було 18,5%, а уже у січні – 29,4%. Значно зменшилася кількість тих, хто «швидше не довіряє» засобам масової інформації. У січні їх було 29,9%, хоча ще в минулому місяці цей варіант відповіді обрала практично половина (44%) респондентів «Київського омнібусу».

Рекордно малим у січні виявилося число тих, хто висловив категоричну недовіру до ЗМІ. Так, в перший місяць нового року їх було 17,8%. Цікаво, що ще у грудні показник недовіри до ЗМІ був рекордно великим для проекту «Київського омнібусу» і становив 26,8%.

30 та 31 січня 1397 респондентів мали змогу відповісти на наші запитання та, тим самим, сформулювати своє ставлення до ЗМІ. Польова фаза дослідження проводилась у Києві компанією «Active Group» останні вихідні кожного місяця в рамках проекту «Київський омнібус». Похибка не перевищує 2,5%. З публічним звітом дослідження можна ознайомитись за посиланням.

Довідка:

Проект міських омнібусів компанії «Active Group» розпочався у червні 2015 року. В рамках проекту проводяться регулярні (щомісячні) опитування на замовлення декількох замовників із різними завданнями, які спільно його фінансують. В кожному опитуванні є запитання, ініційовані компанією «Active Group» з метою їх подальшої публікації для широкого загалу.

Комментарии закрыты.