У січні середня оцінка Садового і комунальників зросла

У січні соціологічне дослідження «Львівський омнібус», яке проводиться із червня 2015 р Центром досліджень та комунікацій «Active Group», виявило зростання середньої оцінки за роботу чинного міського голови Львова та комунальних служб міста.  Позиції депутатів Львівської міської ради залишилися на тих самих позиціях, що і минулого місяця.

львів4Зимовий Львів не схожий на жодне місто. Вузькі пішохідні вулички, вкриті снігом, створюють неповторну атмосферу зимової казки. Проте, для того, щоб тримати зимові чари під контролем, потрібні максимальні зусилля від всієї сукупності керівників міста. Чи відчувають львів’янинапружену роботу адміністрації міста, допоможе з’ясувати вже традиційний «Львівський омнібус» від «Active Group».

У перший місяць нового року покращилася оцінка львів’янами свого міського голови. Кількість «п’ятірок» зросла до 11,8%, порівняно із 10,6% у минулому місяці. Однак, зменшився показник оцінок «добре» — у січні їх було 32,2% від усіх учасників опутування. Що стосується проміжної оцінки в 3 бали, то саме вона стала найбільш популярною серед мешканців міста Лева. Так, рекордні 42,5% респондентів оцінили результати роботи пана Садового саме на 3 бали. Також рекорди встановили «двійки» та «одиниці» — їх у січні найменше, порівняно із всіма попередными місяцями проведення «Львівського омнібусу». Отже, 8,6% опитаних львів’ян оцінили роботу чинного міського голову в 2 бали, що менше, ніж минулого місяця (13,6%). І лише 4,9% респондентів вважають, що Андрій Садовий повністю не справляється із своїми обов’язками, що дорівнює мінімальній оцінці в 1 бал. Так, актуальна середня оцінка за роботу Львівського міського голови становить 3,4 бали, що на 0,1 більше від грудневого показника.

Важливим компонентом ефективності функціонування міста є якісна робота депутатів міської ради. На думку більшості львів’ян, депутати міськради далекі від ідеалу. Так, лише 1,1% респондентів виставили у своїх анкетах максимальний бал за роботу народних обранців. В 4 бали зусилля місцевих депутатів оцінили 11,7% опитаних. Майже половина (46,4%) респондентів у січні виставила «трійки» слугам народу місцевого розливу, а майже чверть (24,9%) – «двійки». Вкрай низько роботу депутатів міської ради оцінили 15,8% респондентів, вони в своїх анкетах позначили 1 бал. Не зважаючи на це, середня оцінка за роботу депутатів Львівської міської ради залишилася без змін на рівні 2,6 бали.

Справжнім викликом зима є для комунальників. Проте, 3,5% респондентів впевнені, що технічні службильвів3 міста справляються із своєю задачею на «відмінно». Трішки скромніше оцінюють роботу комунальників 22% опитаних, вони поставили 4 бали за роботу львівських комунальних служб  у своїх анкетах. Проте, переважаючою оцінкою у січні є «трійки», її обрали 44,5% респондентів «Львівського омнібусу». Критично налаштованими до результатів роботи комунальних служб Львова залишилися респонденти, які поставили 2 та 1 бали, таких у січні було 16,1% та 13,8% відповідно. Такі результати січневого опитування підняли середню оцінку за роботу львівських комунальників з 2,4 до 2,9 балів.

Високим залишається показник підтримки львів’янами вектору розвитку міста. Так, 35,8% повністю впевнені у тому, що Львів розвивається у правильному напрямку. Ще 45% дотримуються думки, що культурна столиця України розвивається «швидше в правильному» напрямку. 17,9% респондентів вважають, що Львів рухається «швидше не в правильному» напрямку. І 1,4% категорично не згодні із напрямком розвитку Львова.

16 та 17 січня 1484 респонденти мали змогу відповісти на наші запитання та, тим самим, сформулювати своє ставлення до керівництва міста, оцінивши їх роботу за п’ятибальною системою. Польова фаза дослідження проводилась у Львові компанією «Active Group» останні вихідні кожного місяця в рамках проекту «Львівський омнібус». Похибка не перевищує 2,5%. З публічним звітом дослідження можна ознайомитись за посиланням.

Довідка:

Проект міських омнібусів компанії «Active Group» розпочався у червні 2015 року. В рамках проекту проводяться регулярні (щомісячні) опитування на замовлення декількох замовників із різними завданнями, які спільно його фінансують. В кожному опитуванні є запитання, ініційовані компанією «Active Group» з метою їх подальшої публікації для широкого загалу.

Комментарии закрыты.