Більше двох третин львів’ян вважають себе щасливими людьми

20151108_lviv_happyПонад дві третини львів’ян, а саме 68,3%, вважають себе щасливими людьми. Про це свідчать результати соціологічного дослідження, проведеного у Львові компанією «Active Group» в період з 10 по 11 жовтня в рамках проекту «Львівський омнібус».

Відповідаючи на запитання «Ви можете назвати себе щасливою людиною?», 28,6% опитаних відповіли «так цілком», а 39,7% – що «швидше щасливі». Про те, що не відчувають себе щасливими, заявили 25,9% респондентів (20,6% заявили, що вони «швидше не щасливі», а ще 5,3% – що «категорично не щасливі»). Не змогли визначитись із відповіддю 5,8% львів’ян.

20151108_lviv_happy2У порівняні із результатами минулих опитувань, що проводились 15-16 серпня та 12-13 вересня, спостерігається тенденція зростання частки тих, хто вважає себе «швидше щасливим», за рахунок зменшення кількості тих, хто вважає себе «точно щасливим». Так, перших у серпні було 29%, у вересні – 34,3%, у жовтні – 39,7%. У свою чергу тих, хто відповів «так цілком», у серпні було 41%, у вересні – 34,4%, у жовтні – 28,6%. Схожа ситуація спостерігається щодо тих, хто не вважає себе щасливими людьми. З серпня зросла частка тих, хто вважає себе «швидше не щасливим». Тоді їх було 13%, у вересні – 17,5%, у жовтні – 20,6%. Відповідно знизилась кількість «категорично не щасливих». У серпні їх було 8,7%, у вересні – 7,3%, у жовтні – 5,3%. Також зменшилась частка львів’ян, які не змогли визначитись із відповіддю. У серпні їх було 8,2%, у вересні – 6,5%, у жовтні –  5,8%.

Дослідження проводилось 10-11 жовтня у м. Львів у рамках проекту «Львівський омнібус» компанії «Active Group». Обсяг вибірки 1534 респондентів віком від 18 років. Похибка не перевищує 2,5 %.

Довідка:

Проект міських омнібусів компанії «Active Group» розпочався у червні 2015 року. В рамках проекту проводяться регулярні (щомісячні) опитування на замовлення декількох замовників із різними завданнями, які спільно його фінансують. В кожному опитуванні є запитання, ініційовані компанією «Active Group» з метою їх подальшої публікації для широкого загалу. З публічним звітом дослідження можна ознайомитись за посиланням.

Комментарии закрыты.