Оцінка киянами діяльності мера Віталія Кличка знову зросла

90366Середньозважена оцінка киянами роботи міського голови Віталія Кличка знову збільшилась і становить 2,84 бали – такі результати соціологічного дослідження «Київський омнібус», проведеного Центром досліджень та комунікацій «Active Group» у червні 2017 року.

Мешканцям Києва пропонувалось оцінити діяльність міського голови за п’ятибальною шкалою, в якій «один» – мінімальна оцінка, а «п’ять» – максимальна.

kiev 06 mer«П’ятірки» меру поставили 6,1% киян, а «четвірки» – 26,0%. Найбільша частка містян (28,1%) оцінила діяльність міського голови на «трійку». «Двійки» за свою роботу Віталій Кличко отримав від 21,8% респондентів. А на думку 16,0% опитаних киян, мер заслуговує «одиниці». Не визначились із власними оцінками 2,1% мешканців столиці.

Червнева позначка (2,84 бали) не змінила динаміку, яка бере свій початок у лютому (на рівні 2,28 балів) та демонструє поступове зростання середньозваженої оцінки діяльності Віталія Кличка протягом останніх п’яти місяців.

Коментуючи результати опитування, політичний аналітик «Active Group» Дмитро Гаврилюк зауважив: «Невтішні для мера Кличка оцінки його діяльності є закономірними. Адже станом на початок червня більшість респондентів незадоволена напрямом розвитку столиці. Разом із тим, такі показники оцінки діяльності мера зовсім не означають «клінічну (політичну) смерть пацієнта».

kiev 06 mer grНа думку політичного аналітика, повноцінне схвалення діяльності мера знаходиться на критично низькій позначці і потребує активізації роботи команди Кличка і його самого. Меру Кличку потрібно більше проявити себе у виконанні своїх функціональних завдань, а не у демонстрації своєї «публічності» та статусу «господарника», такого собі ревізора.

Дослідження відбувалось з 3 по 4 червня у рамках проекту «Київський омнібус». Загалом опитано 1670 респондентів. Похибка при довірчій імовірності 0,95 не перевищує 2,2%.

Довідка

Проект міських омнібусів компанії «Active Group» розпочався у червні  2015 року. В рамках проекту проводяться регулярні (щомісячні) опитування для декількох замовників із різними завданнями, які спільно його фінансують. В кожному опитуванні є запитання, ініційовані саме компанією «Active Group» з метою їх подальшої публікації для широкого загалу.

Комментарии закрыты.