Найбільш позитивний контент публікують інтернет-видання Черкаської, Хмельницької та Чернігівської областей

959962У травні найпозитивнішими виявились медіа Черкаської, Хмельницької та Чернігівської областей. Найбільш «депресивними» – ЗМІ на контрольованій Україною частині Луганської області, а також у Одеській та Запорізькій областях. Такі дані травневого контент-аналізу, що провела компанія «Active Group».

region

Дослідження проводилось за допомогою спеціально розробленого «Active Group» інформаційно-аналітичного комплексу, яким протягом травня щогодини збирались та аналізувались оновлення 10-15 найпопулярніших інтернет-ЗМІ кожної області та 55 загальнонаціональних онлайн-медіа. Загалом було оброблено приблизно півтора гігабайти текстових матеріалів загальною кількістю понад 350 тисяч.

Всі тексти аналізувались на наявність слів, що несуть позитивне та негативне емоційне навантаження. Для кожного тексту вираховувалась частка «позитивних» і «негативних» слів (відсоток тих та інших у тексті), після чого вираховувались середні показники для області.

Для зручності сприйняття інформації, всі дані переведено у бальну систему від -10 (найбільш «негативні» області) до +10 (найбільш «позитивні»).

З’ясувалось, що найбільше слів із позитивними значеннями використовували онлайн-медіа Черкаської області (минулого місяця ця область також зайняла перше місце). Наступними у цьому рейтингу опинились Хмельницька (6,0 балів), Чернігівська (3,2 бали), Житомирська (2,1 бали) та Рівненська (0,8 бали) області.

У списку областей, що виявились найбільш депресивними, останні п’ять позицій посіли: Луганська (-10 балів), Одеська (-5,5 бали), Запорізька (-3,7 бали), Донецька (-3,4 бали), Дніпропетровська (-3,0 бали).
fonМедіа, що працюють на окупованій частині Донецької та Луганської областей, у травні змінили свою інформаційну політику, ставши значно «більш позитивними» у порівнянні з березнем та квітнем. Зокрема, медіа ОРДЛО мали емоційність -3,9 бали за загальноукраїнською шкалою, а окупована Автономна Республіка Крим – -2,2 бали.

Національні онлайн-медіа у травні створювали емоційний фон, більш негативний, аніж у більшості областей (окрім Луганської та Одеської) – -4,6 бали.

Довідка

Дослідження проводилось за допомогою спеціально розробленого компанією «Active Group» інформаційно-аналітичного комплексу, яким протягом травня щогодини збирались та аналізувались оновлення 10-15 найпопулярніших інтернет-ЗМІ кожної області та 55 загальнонаціональних онлайн-медіа. Всього було оброблено приблизно півтора гігабайти текстових матеріалів загальною кількістю понад 350 тисяч.

Комментарии закрыты.