Оцінка київських комунальників знову зросла

lipeck-kartamiСередньозважена оцінка киянами міських комунальних служб знову підвищилась і сягнула позначки 2,59 балів – такі дані соціологічного дослідження «Київський омнібус», проведеного Центром досліджень та комунікацій «Active Group» у квітні 2017 року.

kom 04 kievМешканцям Києва пропонувалось оцінити діяльність міських комунальних служб за п’ятибальною шкалою,  в якій «один» – мінімальна оцінка, а «п’ять» – максимальна.

«П’ятірки» комунальникам поставили 4,7% опитаних киян, а «четвірки» – 16,5%. Майже третина респондентів (31,4%) оцінила роботу комунальних служб на «трійку». «Двійки» та «одиниці» поставили 24,7% та 20,7% відповідно. 2,0% опитаних не визначились із власними оцінками.

Початок підвищення оцінки роботи комунальних служб Києва припав на лютий (2,20 бали). Квітнева позначка (2,59 бали) майже повторила рекордний результат жовтня (2,64 бали).

kom 04 gr kievДослідження відбувалось з 29 по 30 квітня у рамках проекту «Київський омнібус». Загалом опитано 1675 респондентів. Похибка при довірчій імовірності 0,95 не перевищує 2,2%.

Довідка

Проект міських омнібусів компанії «Active Group» розпочався у червні 2015 року. В рамках проекту проводяться регулярні (щомісячні) опитування для декількох замовників із різними завданнями, які спільно його фінансують. В кожному опитуванні є запитання, ініційовані компанією «Active Group» з метою їх подальшої публікації для широкого загалу.

Комментарии закрыты.