Середня оцінка одеських комунальників підвищилась

06ae655ef433f7a3cabd788e60ee1603.i750x421x513Середньозважена оцінка одеситами роботи міських комунальних служб підвищилась до 2,65 балів – такі дані щомісячного дослідження «Одеський омнібус», проведеного Центром досліджень та комунікацій «Active Group» у квітні 2017 року.

kom od 04Мешканцям Одеси пропонувалось оцінити діяльність міських комунальних служб за п’ятибальною шкалою, в якій «один» – мінімальна оцінка, а «п’ять» – максимальна.

«П’ятірки» поставили 4,1 % опитаних містян, а «четвірки» – 23,2%. 28,2% респондентів оцінили роботу комунальників на «трійку». «Двійки» та «одиниці» комунальним службам поставили 20,0% та 23,2% мешканців Одеси відповідно. 1,3% не змогли дати свою оцінку.

Дослідження зафіксувало зростання середньозваженої оцінки роботи одеських комунальників. Низькі оцінки передували лютневому результату у 2,41 бали, після якого ця позначка поступово зросла до квітневого значення у 2,65 бали.

kom od 04 grДослідження відбувалось 15-16 квітня у рамках проекту «Одеський омнібус». Загалом опитано 1675 респондентів. Похибка при довірчій імовірності 0,95 не перевищує 2,2%.

Довідка

Проект міських омнібусів компанії «Active Group» розпочався у червні 2015 року. В рамках проекту проводяться регулярні (щомісячні) опитування для декількох замовників із різними завданнями, які спільно його фінансують. В кожному опитуванні є запитання, ініційовані компанією «Active Group» з метою їх подальшої публікації для широкого загалу.

Комментарии закрыты.