Оцінка львівських комунальників знову знизилась

640x481Середньозважена оцінка львів’янами міських комунальних служб знизилась до 2,38 балів – такі дані соціологічного дослідження «Львівський омнібус», проведеного Центром досліджень та комунікацій «Active Group» у квітні 2017 року.

kom lv 04 Мешканцям Львова пропонувалось оцінити діяльність міських комунальних служб за п’ятибальною шкалою,  в якій «один» – мінімальна оцінка, а «п’ять» – максимальна.

У квітні «п’ятірки» поставили 1,4% опитаних львів’ян, а «четвірки» – 14,9%. Найбільша частка респондентів (29,9%) оцінила роботу комунальників на «трійку». «Двійки» та «одиниці» комунальникам Львова поставили 25,5% та 26,9% відповідно. 1,4% львів’ян не визначились із власними оцінками.

У січні середньозважена оцінка становила 2,58 бали, а вже у квітні – 2,38 бали.

kom lv 04 grДослідження відбувалось з 9 по 10 квітня у рамках проекту «Львівський омнібус». Загалом опитано 1670 респондентів. Похибка при довірчій імовірності 0,95 не перевищує 2,2%.

Довідка

Проект міських омнібусів компанії «Active Group» розпочався у червні 2015 року. В рамках проекту проводяться регулярні (щомісячні) опитування для декількох замовників із різними завданнями, які спільно його фінансують. В кожному опитуванні є запитання, ініційовані компанією «Active Group» з метою їх подальшої публікації для широкого загалу.

Комментарии закрыты.