Лютнева оцінка київських комунальників різко спала

e2952ba89023c4bc98d7811e8168cb9bСередньозважена оцінка киянами міських комунальних служб різко знизилась із 2,63 до 2,20 балів – такі дані соціологічного дослідження «Київський омнібус», проведеного Центром досліджень та комунікацій «Active Group» у лютому 2017 року.

kom kМешканцям Києва пропонувалось оцінити діяльність міських комунальних служб за п’ятибальною шкалою,  в якій «один» – мінімальна оцінка, а «п’ять» – максимальна.

У лютому «п’ятірки» комунальникам поставили 0,8% опитаних киян, а «четвірки» – 13,1%. Чверть респондентів (26,8%) оцінила роботу комунальних служб на «трійку». «Двійки» та «одиниці» поставили 21,6% та 35,8% відповідно. 1,8% опитаних не визначились із власними оцінками.

kom gr kПочаток підвищення оцінки роботи комунальних служб Києва припав на жовтень (1,94 бали). Січнева відмітка (2,63 бали) майже повторила рекордний результат жовтня (2,64 бали). Але у лютому оцінка різко знизилась до 2,20 балів.

Дослідження відбувалось 25 по 26 лютого у рамках проекту «Київський омнібус». Загалом опитано 1675 респондентів. Похибка при довірчій імовірності 0,95 не перевищує 2,2%.

Довідка

Проект міських омнібусів компанії «Active Group» розпочався у червні 2015 року. В рамках проекту проводяться регулярні (щомісячні) опитування для декількох замовників із різними завданнями, які спільно його фінансують. В кожному опитуванні є запитання, ініційовані компанією «Active Group» з метою їх подальшої публікації для широкого загалу.

Комментарии закрыты.