Оцінка дніпровських комунальників зросла

комунальникиСередньозважена оцінка дніпрянами роботи міських комунальних служб підвищилась до 2,39 балів – такі дані соціологічного дослідження «Дніпровський омнібус», проведеного Центром досліджень та комунікацій «Active Group» у лютому 2017 року.

kom dnМешканцям Дніпра пропонувалось оцінити діяльність міських комунальних служб за п’ятибальною шкалою,  в якій «один» – мінімальна оцінка, а «п’ять» – максимальна.

 «П’ятірки» поставили 1,2% опитаних мешканців Дніпра, а «четвірки» – 17,3%. Частка респондентів (27,2%) оцінили роботу комунальників на «трійку». «Двійки» та «одиниці» комунальним службам Дніпра поставили 27,7% та 26,3% відповідно. 0,3% дніпрян не визначились із власними оцінками.

kom dn grМинулого місяця дослідження зафіксувало значне зниження середньозваженої оцінки дніпровських комунальників (2,97 бали). Лютнева оцінка (2,32 бали) змінила напрямок графіка.

Дослідження відбувалось 12 та 13 лютого у рамках проекту «Дніпровськиий омнібус». Загалом опитано 1690 респондентів. Похибка при довірчій імовірності 0,95 не перевищує 2,2%.

Довідка

Проект міських омнібусів компанії «Active Group» розпочався у червні 2015 року. В рамках проекту проводяться регулярні (щомісячні) опитування для декількох замовників із різними завданнями, які спільно його фінансують. В кожному опитуванні є запитання, ініційовані компанією «Active Group» з метою їх подальшої публікації для широкого загалу.

Комментарии закрыты.