Думки киян щодо необхідності святкування 23 лютого розділились навпіл

kiev_zanedelyu_perebrosil_klinii_soprikosnoveniya_bolee_200edinic_voennoj_tehniki-_razvedka_dnrДумки киян щодо необхідності святкувати 23 лютого розділились навпіл – такі результати дослідження «Київський омнібус», проведеного Центром досліджень та комунікацій «Active Group» 25-26 лютого 2017 року у рамках проекту «Київській омнібус».

170301 - allНа запитання «Чи вважаєте ви 23 лютого святом (чи вітали ви один одного з цим святом)?», «так» відповіли 34,2% респондентів, а «скоріше так» — 15,8%. Таким чином 23 лютого вважають святом рівно 50% опитаних.

Водночас НЕ вважають його таким 46,3% опитаних. З них  35,5% заявили, що точно не вважають 23 лютого святом, а 10,7% — що «скоріше не вважають».

До того ж кількість тих, хто святкує цю дату, зростає з віком. Якщо серед людей віком до 30 років 23 лютого однозначно вважають святом 26,6% опитаних, то у віці 60+ таких 42,6%.

170301 - vikОкрім того, 23 лютого, згідно із дослідженням, більшою мірою «жіноче» свято. Так, серед чоловіків його таким вважають 48,8%, а серед жінок – 51,1%.

Коментуючи результати, засновник дослідницької компанії «Active Group» Андрій Єременко зазначив, що незважаючи на війну із Росією, початок святкування для Української армії на Покрову, 23 лютого залишається важливою датою для нашого суспільства. Проте тенденція зменшення впливу — очевидна. «Якщо 170301 - statдо війни з Російською Федерацією 23 лютого святкували практично всі, а про день захисника України практично не згадували, то тепер ситуація сильно змінилась – Покрова (тобто день козацтва і день УПА) потроху займає позицію важливого свята. 23 лютого повільно відходить в історію» — пояснює свою думку Андрій Єременко.

Польова фаза дослідження проходила 25-26 лютого 2017 у рамках проекту «Київський омнібус». Загалом опитано 1695 респондентів. Похибка при довірчій імовірності 0,95 не перевищує 2,2%.

Довідка

Проект міських омнібусів компанії «Active Group» розпочався у червні 2015 року. В рамках проекту проводяться регулярні (щомісячні) опитування для декількох замовників із різними завданнями, які спільно його фінансують. В кожному опитуванні є запитання, ініційовані компанією «Active Group» з метою їх подальшої публікації для широкого загалу.

Комментарии закрыты.