Оцінка харківських комунальників різко впала

thumb-big-420x305-93a0Середньозважена оцінка харків’янами міських комунальних служб знизилась до рекордних 2,03 балів – такі дані дослідження «Харківський омнібус», проведеного Центром досліджень та комунікацій «Active Group» у лютому 2017 року.

kom hrkМешканцям Харкова пропонувалось оцінити діяльність міських комунальних служб за п’ятибальною шкалою,  в якій «один» – мінімальна оцінка, а «п’ять» – максимальна.

«П’ятірки» поставили 1,9% опитаних жителів Харкова, а «четвірки» – 7,1%. Частка опитаних (20,4%) оцінила роботу комунальників на «трійку». «Двійки» та «одиниці» комунальним службам Харкова поставили 33,4% та 37,1% відповідно.

Лютневе дослідження зафіксувало рекордно низьку оцінку (2,03 бали), хоча в минулому місяці комунальні служби Харкова отримали 2,95 бали.

kom hrk grДослідження відбувалось 10-11 лютого у рамках проекту «Харківський омнібус». Загалом опитано 1680 респондентів. Похибка при довірчій імовірності 0,95 не перевищує 2,2%.

Довідка

Проект міських омнібусів компанії «Active Group» розпочався у червні 2015 року. В рамках проекту проводяться регулярні (щомісячні) опитування для декількох замовників із різними завданнями, які спільно його фінансують. В кожному опитуванні є запитання, ініційовані компанією «Active Group» з метою їх подальшої публікації для широкого загалу.

Комментарии закрыты.