Одеські комунальники працюють «задовільно»

коммунальщикиСередньозважена оцінка одеситами роботи міських комунальних служб зросла до 2,50 балів – такі дані соціологічного дослідження «Одеський омнібус», проведеного Центром досліджень та комунікацій «Active Group» у січні 2017 року.

Мешканцям Одеси пропонувалось оцінити діяльність міських комунальних служб за п’ятибальною шкалою,  в якій «один» – мінімальна оцінка, а «п’ять» – максимальна.

Дослідження зафіксувало чергове підвищення середньозваженої оцінки одеських комунальників. Низькі оцінки передували жовтневому результату (2,29 бали), після якого ця позначка поступово зросла до січневого значення у 2,50 бали.

«П’ятірки» поставили 5,3% опитаних мешканців Одеси, а «четвірки» – 14,5%. Майже третина респондентів (30,8%) оцінили роботу комунальників на «трійку». «Двійки» та «одиниці» комунальним службам Одеси поставили 22,3% та 26,1% відповідно. 1,1% одеситів не визначились із власними оцінками.

Дослідження відбувалось 21-22 січня у рамках проекту «Одеський омнібус». Загалом опитано 1680 респондентів. Похибка при довірчій імовірності 0,95 не перевищує 2,2%. З публічним звітом досліджень можна ознайомитись за посиланням.

Довідка

Проект міських омнібусів компанії «Active Group» розпочався у червні 2015 року. В рамках проекту проводяться регулярні (щомісячні) опитування для декількох замовників із різними завданнями, які спільно його фінансують. В кожному опитуванні є запитання, ініційовані компанією «Active Group» з метою їх подальшої публікації для широкого загалу.