Роботою одеських комунальників стали більш задоволені

Більшість одеситів – 35,2% оцінюють роботу комунальних служб міста на 3 бали. Про це стало відомо в результаті опитування, проведеного з 4 по 12 грудня Центром досліджень та комунікації ACTIVE GROUP.

В рамках проекту «Одеський омнібус», місцеві жителі оцінювали по п’ятибальній шкалі роботу комунальних служб, де «п’ять», — максимальна оцінка, а «один» — мінімальна.

Так, «чотири» комунальникам поставили 13,9% одеситів. На «три» їх роботу оцінили 35,2% респондентів. «Двійки» та «одиниці» їм виставили 23% та 24,2% громадян.

В той же час, 3,4% опитаних не змогли відповісти на питання.

Порівнюючи отримані результати із жовтневими показниками, зазначимо, що максимальну оцінку їм виставили 1,4%. «Чотири» бали їм поставили 10,7% одеситів. На «трійку» їх оцінили 30% громадян, а «двійки» та «одиниці» обрали 23,5% та 28,4% людей.

Окрім цього, зазначимо, що середньозважена оцінка збільшилася, й тепер становить 2,41 бал. Для порівняння, попередній показник становить 2,29 бали.

Загалом опитано 1625 респондентів. Похибка при довірчій імовірності 0,95 не перевищує 2,2%. З публічним звітом досліджень можна ознайомитись за посиланням.

Довідка

Проект міських омнібусів компанії ACTIVE GROUP розпочався у червні  2015 року. В рамках проекту проводяться регулярні (щомісячні) опитування для декількох замовників із різними завданнями, які спільно його фінансують.

Комментарии закрыты.