Львів’яни різко збільшують середню оцінку адміністрації міста

У травні середня оцінка міського голови Львова збільшилася до 3,5 балів (3,4 у березні), депутатів міськради – до 2,8 балів (2,4 у березні), комунальних служб міста –  до 2,9 балів (2,6 у березні), — результати щомісячного соціологічного дослідження «Львівський омнібус», яке проводить Центр досліджень та комунікацій «Active Group».

адм1Останній весінній місяць цього року ознаменувався збільшенням середньої оцінки львів’янами  за роботу Андрія Садового. Хоча, кількість найвищої оцінки – 5 балів, у анкетах соціологічного дослідження була меншою (14,9%), ніж у березні (19%). Проте, суттєвим чином зросла кількість жителів Львова, які оцінюють результати роботи свого міського очільника у 4 бали. Так, у травні 41% респондентів «Львівського омнібусу» поставили 4 бали за роботу свого міського голови, у березні ця позначка була на рівні 29,1%. Чуть більше чверті (27,9%) опитаних вважають, що 3 бали є більш доречною оцінкою для пана Садового. Негативні оцінки 2 бали та 1 бал чинний міський голова Львова отримав від 8,6% та 7,5% жителів міста відповідно. Таким чином, за рахунок збільшення «четвірок», середня оцінка за роботу Садового складає 3,5 бали.

На думку львів’ян, депутати місцевої ради також у травні краще справлялися зі своїми опоясками, ніж зазвичай. Проте, кількість тих, хто оцінює роботу народних обранців у 5 балів майже не змінилася з березня — 2,5%, а у травні — 2,8%. Трохи нижчу оцінку – 4 бали, депутати Львівської міськради заслуговують на думку 20,6% респондентів соціологічного дослідження, що майже вдвічі більше, ніж у березні (10,7%). На «трійку» оцінюють роботу місцевих народних обранців 39,5% жителів Львова. У той самий час чверть (24,6%) опитаних обрали 2 бали у якості оцінки за роботу членів Львівської міської ради, а 12,5% і того менше – 1 бал. Цікаво, що кількість тих, хто обирає мінімальний бал за роботу депутатів Львівради зменшується із лютого, тоді таких було 31,6%. Тож, середня оцінка за роботу депутатів Львівської міської ради у травні складає 2,8 балів, що на 0,3 більше, ніж у березні.

Не стали виключенням і комунальні служби міста Львова, середня оцінка яких також збільшилася. Якком завжди, небагато тих, хто оцінює роботу комунальників у максимальний бал, у травні таких було 6,8%. Чверть (24,4%) респондентів переконані, що технічні служби міста Лева справляються із своїми обов’язками на 4 бали. А от 35,7% львів’ян оцінили роботу комунальних служб власного міста у 3 бали. «Двійку» львівські комунальники отримали від 17,9% респондентів «Львівського омнібуса», у березні цей показник становив 20,7% від усіх опитаних. Також зменшилася кількість тих, хто вибрав 1 бал у якості оцінки за роботу комунальних служб Львова: у березні – 20,7%, у травні — 15,2%. У травні середня оцінка за роботу львівських комунальників збільшується до рекордних 2,9 балів.

Тим не менш, зростання оцінок адміністрації міста майже не вплинули на підтримку львів’ян вектору розвитку міста, яка і так є доволі високою. На думку третини (35,2%) респондентів соціологічного дослідження Львів розвивається повністю у правильному напрямку, а 40,5% жителів міста вважають, що їх рідне місто розвивається «швидше у правильному» напрямку». Небагато тих, хто не розділяє вектор розвитку Львова. Так, 13,2% респондентів відповіли, що Львів розвивається у «швидше неправильному» руслі, а повністю не погоджуються із політикою розвитку міста лише 4,2% львів’ян.

14 та 15 травня 1457 респондентів мали змогу відповісти на наші запитання та, тим самим, сформулювати своє ставлення до керівництва міста, оцінивши їх роботу за п’ятибальною системою. Польова фаза дослідження проводилась у Львові компанією «Active Group» останні вихідні кожного місяця в рамках проекту «Львівський омнібус». Похибка не перевищує 2,5%. З публічним звітом дослідження можна ознайомитись за посиланням.

Довідка:

Проект міських омнібусів компанії «Active Group» розпочався у червні 2015 року. В рамках проекту проводяться регулярні (щомісячні) опитування на замовлення декількох замовників із різними завданнями, які спільно його фінансують. В кожному опитуванні є запитання, ініційовані компанією «Active Group» з метою їх подальшої публікації для широкого загалу.

Комментарии закрыты.