Харківських комунальників оцінили на «трійку»

chepurko-sakko Середньозважена оцінка харків’янами міських комунальних служб становить рівно 3 бали такі дані соціологічного дослідження «Харківський омнібус», проведеного Центром досліджень та комунікацій «Active Group» у серпні 2017 року.

Мешканцям Харкова пропонувалось оцінити діяльність міських комунальних служб за п’ятибальною шкалою,  в якій «один» – мінімальна оцінка, а «п’ять» – максимальна.

Слайд9«П’ятірки» поставили 11,8% опитаних жителів Харкова, а «четвірки» – 24,2%. Майже третина респондентів (30,3%) оцінили роботу комунальників на «трійку». «Двійки» та «одиниці» комунальним службам Харкова поставили 17,9% та 15,1% відповідно. 0,7% опитаних не визначились із власними оцінками.

Дослідження почали фіксувати  підвищення середньої оцінки роботи  міських комунальних служб Харкова у червні. Тоді їх оцінка склала 2,68 бали.

Слайд10Дослідження відбувалось з 12 по 13 серпня у рамках проекту «Харківський омнібус». Загалом опитано 1690 респондентів. Похибка при довірчій імовірності 0,95 не перевищує 2,2%.

Довідка

Проект міських омнібусів компанії «Active Group» розпочався у червні 2015 року. В рамках проекту проводяться регулярні (щомісячні) опитування для декількох замовників із різними завданнями, які спільно його фінансують. В кожному опитуванні є запитання, ініційовані компанією «Active Group» з метою їх подальшої публікації для широкого загалу. З результатами можна ознайомитись за посиланням.

Комментарии закрыты.