Вуличне опитування

Вуличний (в т.ч. магазине) опитування

Дозволяє отримати дані досить швидко і відносно недорого. У ряді випадків полегшує пошук цільової аудиторії. Однією з різновидів вуличного опитування є магазинний опитування споживачів. Інтерв’ю проводяться на вулиці, на виході з торгових точок або в торгових точках. При таких опитуваннях обмежений обсяг анкети, оскільки люди, що поспішають у справах, навряд чи зупиняться для тривалої бесіди.

Переваги вуличного опитування

— Висока швидкість проведення опитування.
— Відносно низька вартість проведення опитування.
— При проведенні опитування в місцях продажів і/або в місцях скупчення споживачів з’являється можливість опитати деякі специфічні групи респондентів.

Недоліки вуличного опитування

— Обмеження на тривалість інтерв’ю (до 10 хвилин, але зазвичай не більше 2-3 хвилин).
— Відносна складність організації контролю за роботою інтерв’юерів.
— Сильний вплив погодних умов (сніг/дощ/мороз/вітер).
— Складність отримання дозволу на проведення опитування в торгових точках (для магазинних опитувань/опитувань в місцях скупчення споживачів), цей процес може зайняти тривалий час і коштувати досить дорого.

Комментарии закрыты.