Середня оцінка одеських комунальників у серпні рекордно знизилась

infocenter-odessa.com_1473747861_remont-dorogСередньозважена оцінка одеситами роботи міських комунальних служб рекордно знизилась і становить 2,22 бали такі дані соціологічного дослідження «Одеський омнібус», проведеного Центром досліджень та комунікацій «Active Group» у серпні 2017 року.

Слайд9 Мешканцям Одеси пропонувалось оцінити діяльність міських комунальних служб за п’ятибальною шкалою, в якій «один» – мінімальна оцінка, а «п’ять» – максимальна.

«П’ятірки» поставили 2,8 % опитаних містян, а «четвірки» – 10,9%. Чверть (24,9%) респондентів оцінили роботу комунальників на «трійку». «Двійки» та «одиниці» комунальним службам поставили 27,7% та 32,9% мешканців Одеси відповідно. 0,8% не змогли дати оцінку.

Слайд10Періодичне зростання середньозваженої оцінки відбувалось з початку року. Але за останні два місяці цей показник стрімко знижується. Ще у червні комунальники Одеси отримали рекордні 2,75 бали, а вже у серпні стала найнижчою (2,22 бали).

Дослідження відбувалось з 5 по 6 серпня у рамках проекту «Одеський омнібус». Загалом опитано 1680 респондентів. Похибка при довірчій імовірності 0,95 не перевищує 2,2%.

Довідка

Проект міських омнібусів компанії «Active Group» розпочався у червні 2015 року. В рамках проекту проводяться регулярні (щомісячні) опитування для декількох замовників із різними завданнями, які спільно його фінансують. В кожному опитуванні є запитання, ініційовані компанією «Active Group» з метою їх подальшої публікації для широкого загалу.

Комментарии закрыты.