Середня оцінка одеських комунальників рекордно підвищилась

1458073836_tn_205484_12517d518330Середньозважена оцінка одеситами роботи міських комунальних служб зросла до рекордних 2,75 балів такі дані соціологічного дослідження «Одеський омнібус», проведеного Центром досліджень та комунікацій «Active Group» у червні 2017 року.

Мешканцям Одеси пропонувалось оцінити діяльність міських комунальних служб за п’ятибальною шкалою, в якій «один» – мінімальна оцінка, а «п’ять» – максимальна.

Слайд9«П’ятірки» поставили 4,8 % опитаних містян, а «четвірки» – 24,7%. 28,8% респондентів оцінили роботу комунальників на «трійку». «Двійки» та «одиниці» комунальним службам поставили 21,9% та 18,5% мешканців Одеси відповідно. 1,3% не змогли дати свою оцінку.

Періодичне зростання середньозваженої оцінки відбувалось протягом останніх восьми місяців.

Слайд10

З точки зору експерта Дмитра Гаврилюка, в оцінці діяльності міських комунальних служб високу оцінку поставили лише близько 5% містян. Це свідчить про те, що серед одеситів присутні критичні оцінки до їх роботи. Тим не менш, чверть опитаних оцінила роботу комунальників на 4-ку та 3-ку, що підтверджує динаміку зростання середньозваженої оцінки.

Водночас експерт звертає увагу на високу різницю між найвищою (5 балів) та низькими оцінками (1 та 2 бали). Ця різниця має бути взята до уваги місцевою владою і керівництвом комунальних підприємств Одеси задля мінімізації репутаційних втрат та уможливлення якісної роботи комунальників в інтересах міста.

Дослідження відбувалось з 10 по 11 червня у рамках проекту «Одеський омнібус». Загалом опитано 1660 респондентів. Похибка при довірчій імовірності 0,95 не перевищує 2,2%.

Довідка

Проект міських омнібусів компанії «Active Group» розпочався у червні 2015 року. В рамках проекту проводяться регулярні (щомісячні) опитування для декількох замовників із різними завданнями, які спільно його фінансують. В кожному опитуванні є запитання, ініційовані компанією «Active Group» з метою їх подальшої публікації для широкого загалу.

Комментарии закрыты.