Середня оцінка діяльності одеського мера рекордно зросла

2Середня оцінка одеситами роботи міського голови Геннадія Труханова рекордно підвищилась (3,64 бали) – такі дані соціологічного дослідження «Одеський омнібус», проведеного Центром досліджень та комунікацій «Active Group» у червні 2017 року.

Слайд5 Мешканцям Одеси пропонувалось оцінити діяльність міського голови за п’ятибальною шкалою, в якій «один» – мінімальна оцінка, а «п’ять» – максимальна.

Мер отримав «п’ятірки» від 29,5% опитаних жителів Одеси, а «четвірки» – від 32,7%. 17,9% оцінили діяльність міського голови на «трійку». «Двійку» Труханову поставили 9,2% респондентів. На думку 9,5% жителів Одеси, діяльність мера заслуговує «одиниці». 1,2% опитаних не визначились із власними оцінками. 

Середньозважена оцінка поступово зростала, починаючи із квітневого показника (3,28 бали).

Як вважає політолог Дмитро Гаврилюк, такі високі показники та зростання середньозваженої оцінки могли стати Слайд6результатом класичної для очільників міста стратегії «імідж-роль господарника» та «ліберального політика». Для наочності експерт акцентує увагу на не менш критичну тенденцію відчуження в користь орендарів цілих приміщень, будинки без землі та аукціонів за підписом мера.

За 2017 рік вже 12 будівель були передані за такою схемою. Очевидно, що така тенденція не описує роботу мера Одеси з позитивної сторони і може коштувати йому зниженням оцінки в його роботі одеситами найближчим часом.

Дослідження проводилось з 10 по 11 червня у рамках проекту «Одеський омнібус». Загалом опитано 1660 респондентів. Похибка при довірчій імовірності 0,95 не перевищує 2,2%.

Довідка

Проект міських омнібусів компанії «Active Group» розпочався у червні 2015 року. В рамках проекту проводяться регулярні (щомісячні) опитування для декількох замовників із різними завданнями, які спільно його фінансують. В кожному опитуванні є запитання, ініційовані компанією «Active Group» з метою їх подальшої публікації для широкого загалу.

Комментарии закрыты.