Оцінка львівських комунальників спала

18_48 Середньозважена оцінка львів’янами міських комунальних служб зменшилась з липневих 2,53 до серпневих 2,39 балів такі дані соціологічного дослідження «Львівський омнібус», проведеного Центром досліджень та комунікацій «Active Group».

Слайд9Мешканцям Львова пропонувалось оцінити діяльність міських комунальних служб за п’ятибальною шкалою,  в якій «один» – мінімальна оцінка, а «п’ять» – максимальна.

Наприкінці літа «п’ятірки» поставили 3,3% опитаних львів’ян, а «четвірки» – 12,8%. Найбільша частка респондентів (29,5%) оцінила роботу комунальників на «трійку». «Двійки» та «одиниці» комунальникам Львова поставили 24,6% та 27,4% відповідно. 2,3% львів’ян не визначились із власними оцінками.

Слайд10Дослідження відбувалось з 12 по 13 серпня у рамках проекту «Львівський омнібус». Загалом опитано 1670 респондентів. Похибка при довірчій імовірності 0,95 не перевищує 2,2%.

Довідка

Проект міських омнібусів компанії «Active Group» розпочався у червні 2015 року. В рамках проекту проводяться регулярні (щомісячні) опитування для декількох замовників із різними завданнями, які спільно його фінансують. В кожному опитуванні є запитання, ініційовані компанією «Active Group» з метою їх подальшої публікації для широкого загалу. З результатами можна ознайомитись за посиланням.

Комментарии закрыты.