Оцінка львівських комунальників знову зросла

297862Середньозважена оцінка львів’янами міських комунальних служб збільшилась до 2,47 балів такі дані соціологічного дослідження «Львівський омнібус», проведеного Центром досліджень та комунікацій «Active Group» у червні 2017 року.

Мешканцям Львова пропонувалось оцінити діяльність міських комунальних служб за п’ятибальною шкалою,  в якій «один» – мінімальна оцінка, а «п’ять» – максимальна.

lv 06 kom«П’ятірки» поставили 5,9% опитаних львів’ян, а «четвірки» – 12,8%. Найбільша частка респондентів (31,5%) оцінила роботу комунальників на «трійку». «Двійки» та «одиниці» комунальникам Львова поставили 21,5% та 28,2% відповідно.

У травні середньозважена оцінка комунальних служб зросла до 2,38 балів, а у червні – до 2,47 балів.

На думку політичного експерта Дмитра Гаврилюка, львів’яни досить критично оцінюють роботу комунальників. Так, негативних оцінок більше за позитивних на 31% (49,7% проти 18,7%). У той же час, у політолога є сумнів, чи була б така перевага негативних оцінок, якщо б мешканці знали і реально виходили з того, як фінансуються комунальні підприємства, їх внутрішній менеджмент та якою є підтримка міста. Більшість комунальних мереж в Україні критично застаріли і потребують заміни, а не локальних ремонтів. Тим паче коли ідеться про Львів, що потребує негайного оновлення комунальної інфраструктури.

lv 06 kom grПідсумовуючи результати опитування варто відзначити, що зважаючи на часту зміну в оцінці роботи комунальних служб, найбільшою є оцінка “три”. Політичний експерт переконаний, що червневі оцінки для комунальників є не вироком, але є чітким сигналом невтішності в оцінці львів’янами  їх роботи. Відповідно, комунальним службам потрібно вочевидь робити свою роботу результативно. В кінцевому рахунку, мешканці міста мають пересвідчились, що не зважаючи на “тарифний популізм” місцевої влади, вони мають бути впевнені в ефективності роботи комунальних служб міста.

Довідка

Дослідження відбувалось з 4 по 5 червня у рамках проекту «Львівський омнібус». Загалом опитано 1680 респондентів. Похибка при довірчій імовірності 0,95 не перевищує 2,2%.

Проект міських омнібусів компанії «Active Group» розпочався у червні 2015 року. В рамках проекту проводяться регулярні (щомісячні) опитування для декількох замовників із різними завданнями, які спільно його фінансують. В кожному опитуванні є запитання, ініційовані компанією «Active Group» з метою їх подальшої публікації для широкого загалу.

Комментарии закрыты.