Оцінка львівських депутатів стрімко підвищилася

У вересні депутати Львівської міської ради мають 2,5 бали середньої оцінки за свою роботу, що більше, ніж було у липні на 0,4 пункти. Міський голова Львову Андрій Садовий також покращив свою позицію в очах жителів міста, його середній бал у вересні дорівнює 3,1, хоча у липні він досягав 3 балів, – результати щомісячного соціологічного дослідження «Львівський омнібус», яке проводить Центр досліджень та комунікацій «Active Group».

львівУ вересні 6,6% львів’ян оцінили роботу власного міського голови на 5 балів, у липні аналогічний показник дорівнював 10,6%. Більшість (38%) жителів міста вважають, що Садовий справляється із своїми повноваженнями на 4 бали. У той самий час 29,6% респондентів виставили 3 бали у якості оцінки за роботу міського голови Львова. «Негативні» оцінки 2 бали та 1 бал Садовий отримав від 12,6% та 9,6% опитаних відповідно. Середній бал у вересні за роботу чинного міського голови Львова дорівнює 3,1 балу, що на 0,1 більше, ніж було у липні.

Депутати міської ради Львова працюють на 5 балів на думку 1,9% жителів міста. У той самий час 19,5% опитаних оцінили роботу міської ради на 4 бали, у липні аналогічний показник був на рівні 7,8%. Третина (34%) учасників «Львівського омнібусу» виставили 3 бали місцевим депутатам за їх роботу. Дещо зменшився показник «двійок» у анкетах соціологічного дослідження. У вересні 19,9% респондентів на 2 бали оцінили роботу депутатів міської ради Львова, а у липні людей із такою думкою було на рівні 26,5%. Майже вдвічі зменшилася кількість львів’ян, які вважають, що депутати Львівської міської ради заслуговують на мінімальну оцінку за свою роботу. Цього місяця показник «одиниць» дорівнює 17,4%, а ще у липні він досягав 35,5%. Таким чином, зменшення кількості «одиниць» та збільшення «четвірок» призвело до росту середнього балу депутатів Львівської міської ради з 2,1 балів у липні до 2,5 у вересні.

Комунальні служби міста Львова також змогли покращити своє становище в очах жителів міста. На думкульвів2 5,2% респондентів, технічні служби у Львові справляються із своїми функціональними обов’язками на 5 балів. У вересні збільшилася кількість людей, які поставили 4 бали за роботу львівських комунальників. У липні львів’ян із такою думкою було 17,3%, а у вересні вже 21,8%. На думку 34,2% опитаних, комунальні служби Львова заслуговують 3 балів у якості оцінки за свою роботу. Показник «негативних» оцінок у вересні менший, ніж був у липні. В перший осінній місяць 20,9% респондентів поставили 2 бали комунальникам за работу, а 1 бал – 14,6%, у липні аналогічні показники сягали 25,3% та 24,4% відповідно. Середній бал за роботу комунальних служб Львова у вересні досяг 2,7 балів, що на 0,2 бали більше, ніж було у липні.

Стосовно підтримки львів’ян вектору розвитку власного міста, то, на думку 41% респондентів, Львів розвивається «у правильному» напрямку. У той самий час 30,7% опитаних вважають, що їх рідне місто розвивається «швидше у правильному» напрямку. «Швидше не в правильному» руслі відбувається розвиток Львова на думку 14,5% його жителів, а «категорично не в правильному» — 8,3%.

3 та 4 вересня 1834 респонденти мали змогу відповісти на наші запитання та, тим самим, сформулювати своє ставлення до керівництва міста, оцінивши їх роботу за п’ятибальною системою. Польова фаза дослідження проводилась у Львові компанією «Active Group» останні вихідні кожного місяця в рамках проекту «Львівський омнібус». Похибка не перевищує 2,5%. З публічним звітом дослідження можна ознайомитись за посиланням.

Довідка:

 

Проект міських омнібусів компанії «Active Group» розпочався у червні 2015 року. В рамках проекту проводяться регулярні (щомісячні) опитування на замовлення декількох замовників із різними завданнями, які спільно його фінансують. В кожному опитуванні є запитання, ініційовані компанією «Active Group» з метою їх подальшої публікації для широкого загалу.

Комментарии закрыты.