Оцінка київських комунальників рекордно зросла

Середньозважена оцінка киянами міських комунальних служб зросла до рекордних 2,83 балів такі дані соціологічного дослідження «Київський омнібус», проведеного Центром досліджень та комунікацій «Active Group» у грудні 2017 року.

Мешканцям Києва пропонувалось оцінити діяльність міських комунальних служб за п’ятибальною шкалою,  в якій «один» – мінімальна оцінка, а «п’ять» – максимальна.

«П’ятірки» комунальникам поставили 6,4% опитаних киян, а «четвірки» – 21,4%. Понад третина (38,2%) жителів Києва оцінили роботу комунальних служб на «трійку». «Двійки» та «одиниці» поставили 15,2% та 17,8% відповідно. 1% опитаних не визначились із власними оцінками.

“Столичним комунальникам зіграла на руку відносно спокійна зима та відсутність значних опадів, які розпочались тільки з середини наступного місяця”, – вважає координатор проектів “Active Group” Віталій Шедловський.

Середньозважена оцінка поступово зростала починаючи з жовтневого рівня (2,46 бали). Груднева оцінка є найвищою за весь період дослідження комунальних служб Києва.

Дослідження відбувалось з 9 по 10 грудня у рамках проекту «Київський омнібус». Загалом опитано 1685 респондентів. Похибка при довірчій імовірності 0,95 не перевищує 2,2%.

Довідка

Проект міських омнібусів компанії «Active Group» розпочався у червні 2015 року. В рамках проекту проводяться регулярні (щомісячні) опитування для декількох замовників із різними завданнями, які спільно його фінансують. В кожному опитуванні є запитання, ініційовані компанією «Active Group» з метою їх подальшої публікації для широкого загалу.

Комментарии закрыты.