Оцінка київських комунальників дещо зросла

14470428_10153736524886012_8990384860130239812_n_650x410

Середньозважена оцінка киянами міських комунальних служб зросла і становить 2,49 бали такі дані соціологічного дослідження «Київський омнібус», проведеного Центром досліджень та комунікацій «Active Group» у серпні 2017 року.

Слайд9 Мешканцям Києва пропонувалось оцінити діяльність міських комунальних служб за п’ятибальною шкалою,  в якій «один» – мінімальна оцінка, а «п’ять» – максимальна.

«П’ятірки» комунальникам поставили 4% опитаних киян, а «четвірки» – 15,4%. Понад чверть (29,5%) жителів Києва оцінила роботу комунальних служб на «трійку». «Двійки» та «одиниці» поставили 23,9% та 24,9% відповідно. 2,4% опитаних не визначились із власними оцінками.

За попередні три місяці середня оцінка комунальників Києва поступово знизилась на 0,17 балів, але серпневий результат (2,49 бали) змінив цю динаміку.

Слайд10Дослідження відбувалось з 19 по 20 серпня у рамках проекту «Київський омнібус». Загалом опитано 1685 респондентів. Похибка при довірчій імовірності 0,95 не перевищує 2,2%.

Довідка

Проект міських омнібусів компанії «Active Group» розпочався у червні 2015 року. В рамках проекту проводяться регулярні (щомісячні) опитування для декількох замовників із різними завданнями, які спільно його фінансують. В кожному опитуванні є запитання, ініційовані компанією «Active Group» з метою їх подальшої публікації для широкого загалу.

Комментарии закрыты.