Оцінка дніпровських комунальників знову зросла

5-5Середньозважена оцінка дніпрянами роботи міських комунальних служб знову підвищилась і становить 2,68 бали такі дані соціологічного дослідження «Дніпровський омнібус», проведеного Центром досліджень та комунікацій «ActiveGroup» у червні 2017 року.

Мешканцям Дніпра пропонувалось оцінити діяльність міських комунальних служб за п’ятибальною шкалою, в якій «один» – мінімальна оцінка, а «п’ять» – максимальна.

«П’ятірки» поставили 3,7% опитаних, а «четвірки» – 18,4%. Понад третина респондентів (35,2%) оцінила результати діяльності комунальників на «трійку». «Двійки» та «одиниці» поставили 22,9% та 16,8% відповідно. 3,1% дніпрян не визначились із власними оцінками.

dnepr 06 komuДослідження не зафіксувало змін у динаміці середньозваженої оцінки дніпровських комунальників. По суті, ця позначка поступово зростає впродовж шести місяці, починаючи з січневого рівня (2,32 бали).

Як вважає політичний аналітик Дмитро Гаврилюк, враховуючи динаміку зростання (середньозваженої) оцінки роботи комунальних служб, результати опитування оперують і критичними оцінками дніпрян роботи комунальних служб.

Варто наголосити, що мінімальні оцінки вдвічі переважають  максимальні. З цього ракурсу варто зробити висновок, що дніпряни незадоволені роботою комунальників, настільки, аби закрити очі на «дрібниці» в їх поточній діяльності.

dnepr 06 komu grНа думку засновника дослідницької компанії «ActiveGroup» Андрія Єременка, ситуація зростання оцінок роботи комунальників типова для всієї України. Це стало результатом збільшення міських бюджетів в результаті реформи децентралізації. Отримавши більші натходження, міські бюджети активніше витрачаються на вирішення коммунальних проблем.  

Дослідження відбувалось з 10 по 11 червня у рамках проекту «Дніпровськиий омнібус». Загалом опитано 1690 респондентів. Похибка при довірчій імовірності 0,95 не перевищує 2,2%.

Довідка

Проект міських омнібусів компанії «Active Group» розпочався у червні 2015 року. В рамках проекту проводяться регулярні (щомісячні) опитування для декількох замовників із різними завданнями, які спільно його фінансують. В кожному опитуванні є запитання, ініційовані компанією «ActiveGroup» з метою їх подальшої публікації для широкого загалу.

Комментарии закрыты.